En sjukt bra blogg

Tillbaka till framtiden

Senast jag hade djup framtidsångest i mitt liv måste varit när jag valde mellan naturvetenskapliga och samhällsvetenskapliga programmet i nionde klass. Det valet klarade jag ut på en vecka och jag kände snabbt att jag fattat rätt beslut när gymnasiet väl drog igång. Sedan dess har val flutit på relativt smidigt, bortsett från vissa dagar i panik och mindre svackor. Nischa mig, ha ett tydlig mål, skaffa mig den erfarenhet jag behöver som komplement till utbildning, har varit mina motton. Det löser sig, inga problem. Fram till nu, härliga 9 månader kvar till examen, då alla tidigare fantastiska tankar verkar vara skapade av naiviteten själv. Jag måste peppa upp! Få tillbaka den grad av optimism som hittills effektivt brottat ner tankarna. Pepp, pepp!



Jag tror att peppar hjälper!
2009-09-13 @ 10:53:56 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Therés

Åh, Jenny, vad ska vi ta oss till? Vi kommer inte få något jobb, inte jag i alla fall. :(

2009-09-13 @ 16:21:36
URL: http://bakomfoten.blogg.se/
Postat av: Jenny

Therés, vi måste upprätthålla något sorts hopp! Men jag vet, sjukt jobbigt är det. Men vi kommer få jobb, båda två, tids nog.

2009-09-13 @ 19:45:21
URL: http://ensjukbra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Therés, vi måste upprätthålla något sorts hopp! Men jag vet, sjukt jobbigt är det. Men vi kommer få jobb, båda två, tids nog.

2009-09-13 @ 19:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0