En sjukt bra blogg

Internetcafe

Nu sitter jag pa ett internetcafe med en bredbandsuppkoppling i snigelfart. Det blir darfor en kort uppdatering om vad som hander! Vi har flyttat ut till en hus lite langre ut fran staden, dar Erica och Miriam kommer spendera sina aterstaende veckor. Skont att kunna laga mat och tvatta! Regnperioden har borjat komma sa det ar Boras-vader med skyfall lite titt som tatt. Mina bett ar inte skabb mamma, aven om det finns i Afrika =) Jag skulle nog snarare tippa pa loppbett. Nar jag ar ater hemma sa far vi plocka fram en stora sjukdomsatlasen och diagnostisera min prickar!

Langtar efter er alla!
2009-03-31 @ 12:57:28 Tanzania Permalink


Kommentarer
Postat av: Carina Bedin

Hej gumman!



Vet inte om det låter bättre med loppbett!!!

Kommer aldrig att åka till Afrika det är ett som är säkert.....Kram mamma

2009-03-31 @ 16:46:50
Postat av: Lena Larsson

Vad skönt att allt verkar bra nu förutom spetälskan (det tror jag att det är!) och regnet. Regnet är du ju van vid och spetälskan får du väl se som en, (eller hur många spetälskeprickar du nu har),erfarenhet rikare. Det är väl härligt att ha all vanlig lyx i Sverige framför sig nu, för du har väl inte njutit av minnena av sushin och ölkorven i Afrika kan jag tro. Man skall ju leva i nuet. Så passa nu på att göra detta nu det sista dygnet i Afrika! Snart får du äta påskägg också. Har du kommit över dina kräkreflexer, både från din sjuka och din marsipanupplevelse i barndomen, så kan jag berätta att du skall få några marsipanbröd när du kommer hem, för jag har vunnit 3,6 kilo sådana i en tävling. Har också en ny kul liten låt om

Antons drake (Det slutar inte så bra i sången, men kul är den). Denna skiva har jag köpt till dig och David så den får du när du kommer hem. Nu har du ju bara roliga saker att se fram emot, så nu blir det inte ett dugg tråkigt att resa hem. Eller hur?



Kramar i massor från Lena

som nu skall ut på cykeltur med barnen i vårt soliga väder (här har vi inte regn!)

2009-04-01 @ 16:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0