En sjukt bra blogg

RIP Michael Jackson

Jag tänkte först att jag skulle skriva ett vanligt, helt ointressant inlägg i min blogg eftersom resten av världen kommer skriva om The king of pop, men det kändes fel. Under gårdagens diskning hade jag och D Spotify-duellen, temat blev 90-tal och jag valde därför givetvis Michaels Black and White. Precis som alla anda 80-tals barn stod jag framför spegeln, mimade och kämpade med moonwalken (som ännu inte sitter). Dock kommer de starkaste minnena av Michael Jackson från mitt 18:e år när hans musik var en stark humörskick på krogen, vi rusade då upp på Tärdgårn´s scen och gjorde nya försök med dansen (moonwalken är inte lättare i berusat tillstånd). RIP MJ.

2009-06-26 @ 10:04:06 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0