En sjukt bra blogg

Vill man vara fin får man lida pin

Om man skall utgår ifrån ovanstående ordspråk så innebär det att jag under sommaren måste vara försiktig under kubbspel, inte nappa när någon kastar ut en fotboll på gräset och hålla mig undan all typ av vänskaplig brottning. Eller i alla fall inte gå in för alla lekar och sporter så hårt. Det är inte värt det, tycker jag. Ny i klubben är blåmärke H3 (höger ben, nummer tre i ordningen) som orsakades av gårdagens badmintonmatch. Konsekvensen av mina avvikande sommarben blir att jag mer eller mindre skrämmer andra strandgäster. Men när jag tänker på det så översvämmas jag av bilder av det fantastiska kastet jag gjorde med min kropp som precis fick över fjäderbollen över nätet. Vill man vara fin får man lida pin, ingenting för mig!



Välkommen H3!
2009-07-08 @ 08:50:24 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0