En sjukt bra blogg

Projekt är som barn

Nu har jag precis avslutat en redovisning av ett projekt jag under senaste halvåret fått möjligheten att vara med i. Bortsett från att jag ska vara med under uppstarts fasen i höst så var detta, tillsammans med att besvara några obesvarade mail som legat i vår inkorg, de sista ansträngningarna jag gjorde. Det har stundtals varit väldigt mycket att göra, stundtals mindre att göra, men nu i slutskedet så inser jag hur otroligt (akta er, klyscha på väg) roligt jag har haft och hur mycket jag har lärt mig. I sådana stunder är det väldigt lätt att låta bli att lämna ifrån sig barnet, att skicka iväg ett mail där jag lovar de ideella kollegorna mitt hjärta och fritid det kommande året. Men jag ska inte göra det. Jag ska klippa navelsträngen och vara glad över de erfarenheter jag fått som kommer vara till hjälp i kommande projekt. Så, nu gör jag det!



Om man inte, som jag, vågar klippa navelsträngen kan man istället klippa pizza. Denna I-landspryl fann jag på http://prylzonen.se. Vi lever i en sjuk värld.
2009-07-06 @ 23:45:54 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0