En sjukt bra blogg

Att vakna av telefonen

När jag väcks av att telefonen ringer svarar jag väldigt sällan med en gång. För allas trevnad vill jag se efter ifall jag är vid liv och vart jag i så fall befinner mig, innan jag är i kontakt med omvärlden. Idag visade telefonen dolt nummer och jag anade att det var jobbet som ringde vilket gjorde att jag trotsade mina principer. Det var inte jobbet. Det var ett samtal från Bulgarien där min mor och bror befinner sig på charterresa. Min bror berättade att han tänkte tatuera sig ikväll och mamma att det i området traskat omkring en man med en orm runt halsen vilket gjort att hon inte vågat lämna hotellet. Jag kände instinktivt att denna informationen hade gått lika bra att mottaga kl 10.00 som dåvarande kl 08.00. Nu i ett lite mer skärpt tillstånd vill jag framföra; Bror du har mitt stöd, men ett tips kan vara att lägga till lite pengar och göra det här hemma hos någon som du vet är en duktig tatuerade, så att det blir snyggt gjort. Mamma, jag lider med dig.

2009-07-27 @ 10:36:02 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0