En sjukt bra blogg

Androgyn?

En sen lördagsnatt befann sig två smått berusade 17-åriga tjejer på McDonalds i Nordstan, kissnödiga och väntandes på nästa buss mot Borås. Utanför toaletten uppstod en odiskret diskussion mellan två killar om vilket kön den ena tjejen har, det är en verkligen en tjej eller är det en kille? De båda tjejerna, som står endast någon meter från killarna, hör frågan varav den ena (utpekade) blir fly förbanna och den andra börjar skratta.

Kvällens höjdare:

Jag var tjejen som skrattade, men tänker nu ge det sista skrattet till andra halvan av den 17-åriga berusade duon. Under kvällens promenad med D går vi förbi två (antagligen berusade män?) som skrockar; - Är det inte två pojkvänner som är ute och går?, följt av snack om bögar. Iklädd svarta mjukisbyxor, vitt linne och sjal (jag hade till och med borstat mitt hår idag) måste jag erkänna att jag har haft betydligt mer maskulina dagar än så. Otroligt komiskt och Therés, skratta på, så blir vi kvitt!



Nu joinar jag dig Bowie!

2009-07-28 @ 21:10:01 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0