En sjukt bra blogg

Mördare och spöken

I mörker är jag rädd för två saker. Läskiga människor (i denna kategori ingår psykopater, mördare, människor som står tyst och bara tittar) och spöken. Jag befinner mig i en liten stuga och förbereder mig för att gästa servicebyggnaden för att borsta tänderna. Förberedelserna består i att äta choklad (ett vinnande koncept oavsett vilket mål man önskar uppnå) och att mentala intala mig själv om att;

1. Psykopater främst finns i USA. En slutsats dragen av att nästan alla läskiga filmer med psykopater är amerikanska, alt. asiatiska. Europeiska filmer innehåller mest sex och ångest, för tillfället inte lika oroande. Jag har dessutom noterat att jag inte är helt ensam på området, utan att en barnfamilj faktiskt trotsat vädret. Jag kan skrika om en människa står tyst och bara tittar på mig, så räddar de mig.

2. Spöken gillar stora slott och herrgårdar. Att spöka i en stuga på 17 kvadratmeter måste vara extremt långtråkigt, därför är det heller inte troligt att jag behöver tampas med dessa ikväll.

Nu är det dags, mot servicebyggnaden. Önska mig lycka till.

2009-08-25 @ 22:50:13 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0