En sjukt bra blogg

Spikmattan

Jag och David har fått sällskap i sängen. Inte helt oproblematiskt eftersom vi ännu inte vant oss vid mattan motsvarande 7 igelkottar (vilket resulterade i att jag oplanerat höll på att ge bort allt mitt blod när David i sömnen slänger över halva sin kroppstyng på mig). Mattan inhandlades i huvudsyfte att snabbt och lätt fixa defekta vårdryggar och när jag ligger på mattan känns det betydligt bättre, det känns dock logiskt att smärtan upplevs mindre om även resten av kroppen gör ont (dock skön smärta!). Jag inväntar fortfarande att effekten skall kvarstå efter att jag lämnat taggarna. Någonting helt fantastiskt med mattan är däremot dess inverkan på sömnen. Så länge jag kan minnas har jag och min hjärna haft delade meningar om vad jag bör göra om nätterna, vilket i perioder gjort min och John Blunds relation ansträngd. Det kan vara en slump, det kan vara placebo, men jag skiter i vilket för jag somnade utan att behöva tänka "sluta tänk för i helvete". En vidare utvärdering kommer efter en tids användande!

2009-08-01 @ 08:52:20 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0