En sjukt bra blogg

Citron, honung och ordlekar

Jag började rent spontant sjunga med i en introlåt på tv:n. De 20 sekunderna totalkvaddade min röst som jag nu desperat försöker rädda med kokade thé och äckliga halstabletter från apoteket, vem kom på idén att kombinera smakerna citron och honung? Jag börjar bli trött på att vara förkyld och allmänt seg. Tv-utbudet under dagtid är fruktansvärt och högst upp på prispallen över tragik är alla dessa ordleksprogram som verkar gå i ett dussin kanaler, och under jättelång tid dessutom. Det är i och för sig lyckligt att alla med diagnosen AdHd har fått en helt egen arbetsmarknad och också kan få synas i rutan som programledare. Samhällsekonomiskt effektivt är det också. Dags att stänga av burken och vila järnet tillsammans med Harry Potter istället och hoppas på att vitaminerna i tredje skålen spenatsoppan rensar kroppen på virus.



Bajs är ju också en smak Apoteket.
2009-09-04 @ 17:05:29 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0