En sjukt bra blogg

Första tanken

Första tanken som välkomnade mig när klockan ringde var, är det lördag idag? Jag var tvungen att gå igenom alla alternativ till vad det kunde vara för veckodag innan slutsatsen drogs att det måste vara tisdag. Trots den förvirrade starten känns ändå denna veckan betydligt bättre än förra veckans miserabla bottenvecka. Nu bär det strax av mot praktiken igen och dagens 7 muggar te (4 innan lunch, 3 efter). Kaffemaskinen kommer bli min död.

För övrigt vill jag tipsa om bloggen ellensunneskar.blogg.se som gör det möjligt att följa min vän i Kanada. Ett svenskt perspektiv på en kanadensisk miljö, utan tillgång till vettigt kaffe och Mastercard-automater.

2009-09-15 @ 08:13:28 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0