En sjukt bra blogg

Utmaning

Min barndomsvän Therés (www.bakomfoten.blogg.se) är en extremt huspysslig varelse. Jag, som generellt tycker mig försöka använda köket flitigt vad beträffar bakning, ligger verkligen i lä. När jag nu i helgen fick höra om hennes och killens egenkryddade brännvin så befinner jag mig inte ens i lä, det är snarare totalt vindstilla. Men, vi kan alla bättra oss! Therés, här med utmanar jag dig i att baka Amerikanska choclate cookies. Screw detox!



Mina kakor bakades med choklad och daim (på grund av nötallergiker i familjen), vilket varmt rekomenderas. Degen är dessuom helt gudomlig, det är utan tvekan värt att göra kakorna bara för att få äta degen. Givetvis lägger jag inte upp recept, då kommer Therés bara knycka det så att hon också får så här fantastiska kakor!

Till kommentatorer:
G: Tackar för informationen! Mitt liv blev lite lättare efter att jag fått svar om varför vitlöken blev turkos.

Vidare får en rättelse ske från min sida. Jag har läst naturkunskap under gymnasiet och läste en distanskurs direkt efter det, vilket jag hade förträngt. Tack R!
2009-05-06 @ 20:19:16 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Therés Johansson

Nu har jag besvarat din utmaning! :D

2009-05-08 @ 16:47:20
URL: http://bakomfoten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0