En sjukt bra blogg

I natt jag drömde...

Mina drömmar består nästan alltid av en kompott av dagens aktiviteter, samtalsämnen och sociala kontakter. Dock inte i dessa rätta proportioner. I natt drömde jag att jag vaknade upp av att det är fem personer i vår lägenhet, varav två är rörelsehindrade (från filmen Music within som sågs för någon dag sedan). De påstår alla att de ska använda vår toalett och dusch. Tydligen hade finanskrisen (samtalsämne) även drabbat vårt studenthus vilket gjorde att vi nu fik dela på antalet toaletter. Smidigt. Jag, och två klasskamrater som bor relativt nära (nämndes i ett samtal) gick ut i trägården där Hitler (liknelse som användes i konversation) stod och dirigerade människor att arbeta i rabatten. Vi satt oss ner för att prata men störs av att flera personer kastar stora stenar på oss (på väg mot slottsskogen igår kväll såg jag två poliser fotografera en sten som kastats mot en 7-eleven butik). Vi försökte undvika att bli träffade, men samlade ihop stenarna och började planera en hämndaktion (Hm...själva hämndaktionen går säker att analysera sönder).

Insikt: Helt sjukt att små detaljer i ens vardag läggs på minnet och sedan lever vidare i drömmarna.



Den här fimen ville bearbetas under natten.

2009-05-19 @ 08:46:12 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0