En sjukt bra blogg

Att se saken från den ljusa sidan


Jag trodde jag hade börjat tappa min positiva syn på världen, men jag kan meddela att den lever vidare. Under gårdagens fika stöter min vän till bordet inte en, inte två...utan TRE gånger där resultatet kan skådas nedan. Helt spontant utbrister jag att det var bra, eftersom det nu finns plats för mer mjölk. Jag har inte tappat det, än!




Dagens visa (ej som i barnprogrammet med de falsksjungande barnen, utan som i visdomsord): Under Tanzaniavistelsen blev vi bjudna på middag hos grannarna. Där la jag märke till en tavla med texten "Some give and forgive, other get and forget". Vem är du?
2009-05-09 @ 11:08:01 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0