En sjukt bra blogg

Kluvna personligheter?

Dagens insikt: Det kan vara svårt att skilja mellan personer som har en personlighetsstörning och som pratar i headset. Det upptäckte jag för en liten stund sedan på vagnen hem. En person satt och pratade för sig själv, om dagens aktiviteter och händelser som skulle ske dagens därpå och jag tog förgivet att detta är information som förs vidare till tredje part via en dold telefon. En klar miss från min sida. Plötsligt får personen ett anfall och börjar skrika aggressivt på sig själv samtidigt som han slår på sätet framför. Sedan avslutar han med "Så, nu är du lugn igen". Det kan alltså konstateras att teknikmedveten har intagit min magkänsla och påverkat dess tillförlitlighet. Det är illa.

Jag får avsluta kvällen med en sjukt rolig bild från Hemköp som hade problem med sina förvaringsskåp en dag. Det verkar vara något virus som orsakat utslagningen av skåp eftersom har spridit sig till inte bara 2, utan typ 10 skåp (papperslapparna med ordet "trasig" finns uppsatta i varierande storlek)

2009-03-02 @ 23:32:28 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Kaufman

Haha har gjort den också!:)

2009-03-03 @ 13:33:54
Postat av: jenny

Haha =)

2009-03-03 @ 19:02:35
URL: http://ensjuktbra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0