En sjukt bra blogg

Virus i nyckelknippan



Vad är det som händer med mina nycklar? En efter en börjar de vika mot vänster, vilket också den större av de tre nu börjat göra. Jag vet inte om jag är ovanligt vårdslös med dem, eller om jag har en extremt varm kropp som värmer upp metallen och sedan formar nycklarna när jag har dem i bakfickan. Jag får acceptera köpet av en ny nyckel till mitt cykellås, men att ringa värden och förklara att jag har böjt min lägenhetsnyckel är faktiskt lite jobbigt.
2009-06-25 @ 21:05:38 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: R

Har du dem i bakfickan, och sitter sedan på dem varje dag?

2009-06-26 @ 10:07:47
Postat av: Jenny

Det händer, men jag brukar ofta förflytta dem till framfickan (?) när jag sitter ner. Men ja, har jag fickor har jag ofta nycklarna i dem.

2009-06-26 @ 10:16:47
URL: http://ensjuktbra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0