En sjukt bra blogg

Sista jobbveckan

Nu är det bara tre dagar kvar innan sommarjobbandet är färdigt för min del. Precis som förra sommaren såg jag fram emot semestern, men när sista arbetspasset kom smög sig också vemodet på. Jag hade lyckats fästa mig, både vid de gamla och vid personalen som jag gått och retats med under några veckor. Förra sommaren avslutades dessutom jättejobbigt med att kollegorna hade köpt blommor och ville ta ett avsked, vilket gjorde att jag snabbt lovade att komma tillbaka nästa sommar. Nu är nästa sommar snart över och jag vet att jag inte kommer kunna lova bort mig likt förra gången. Sommaren 2010 har jag förhoppningsvis en examen och kan börja rädda världen lite mer. Men, tre dagar kvar med start nu!



Bilden tillhör Aftonbladet (och kommer dessutom från en fruktansvärd artikel).
 
2009-07-29 @ 11:02:46 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0