En sjukt bra blogg

Semester

Nu har jag jobbat mitt sista pass, sagt farväl till kollegor och gamla tanter och farbröder. Jag har upptäckt att jag lägger till med ett visst beteende precis innan jag ska lämna en plats (bortsett från de platser jag helst vill springa ifrån). I detta fall började jag rätta till dukar så de låg symmetriskt på bordet, kolla så att tvättmaskinen verkligen inte var klar, gå på toaletten 4 gånger och allmänt bara tassa omkring. - Jenny, GÅ HEM OCH HA SEMESTER!, uppmanade arbetskamraten en fjärde gång. Jag lydde till slut och har nu påbörjat min nästan 4 veckor långa semester, sjukt!

Dagens fantastiska: En barnröst i telefonen som undrar när han får komma till mig och D, så vi kan gå på Liseberg. Ren lycka!



Flumride är given, kusin vitamin.
2009-08-02 @ 22:20:26 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0