En sjukt bra blogg

Promilledrabbad nyckelman och porr

Nu sitter jag i internetrummet pa vart hostel, ett fd studenthus (fangelse?). Vi har tva sangar, tva skolbankar med tillhorande stol, en porrbild i taket som inget orkat ta ner sedan studenttiden och 168 (jag har raknat!) biler pa en liten hund med renhorn pa huvudet som ar fastklistarade pa dorren. 70kr per person och natt OCH det ar rent, jag ar mer an nojd! Som krydda pa moset har vi en alkoliserad man som ansvarar for nycklarna. Har forsvinner ibland, men hamtas da av ovrig personal och utsaktar sig sedan pa slavisk engelska att han varit pa toaletten. Bull shit. Prag kan for ovrigt vara en utav Europast finaste stader, Paris slang dig i vaggen! Lagg till att man far en Staropramen for runt 6 kr. Underbart. Imorgon bar det dock av mot Schweiz och Lucerne, Det verkar vara hostel-hysteri i Europa for det har varit problematiskt att hitta boenden med kort varsel i de populara staderna. Vi var darfor tvungen att planera kommande resor nagot och boka nagra dagar i forvag. Nu bestamde sig datorn med uppkoppling a la Afrika att radera halva min text, datorn ar nu inte langre min van och jag ska for allas basta avsluta nu. Over and out
2009-08-06 @ 21:51:54 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0