En sjukt bra blogg

Eh...alltså, kortet är mitt men jag kan inte koden.

Dagens instinktiva nej:
Jag har fått ett nytt betalkort. Inget extraordinärt i sig. Problemet är att med ett nytt kort kommer också en ny kod - i detta fallet, koden som gud glömde! Vid upprepade tillfällen har jag stått i affärer, redo att betala och fått total black out. Jag har glömt bort min kod. Extremt pinsamt att erkänna för kassören, men jag tacklar det bra nu efter att ha upplevt missödet några gånger. Jag vet redan nu att denna kommer försvinna i röran av portkoder, födelsedatum och antal mjölkförpackningar som ska med hem. Och nej, det är inte årtalet som 2:a världskriget började, förlovningsdatumet eller några andra logiska sifferkombinationer som kan ligga till grund för en minneskod. Det är koden som även gud glömde.
2010-02-15 @ 15:00:05 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0