En sjukt bra blogg

Barn

I natt drömde jag att vi hade ett barn. Barnet var otroligt litet, ungefär som ett foster, och jag bar det i en magväska tillsammans med lite choklad och Ahlgrens bilar. Ute på stan mötte jag en före detta klasskamrat med stor erfarenhet av barn, jag passade om att fråga om det var olämpligt att förvara barnet tillsammans med godis (ifall barnet skulle råka få i sig det). Tack och lov var det helt okey, tydligen. Barnet växte till 2 års ålder och jag gick starkt in för att lära barnet vad som var rätt och fel. Givetvis trotsade sig barnet och gjorde precis det motsatta. Jag vaknade i panik och blev otroligt lättad över att det bara var en dröm.
2009-10-16 @ 11:48:08 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0