En sjukt bra blogg

Omänsligt roliga fall


Nu tänkte jag likt världens alla bloggare dela med mig av ett youtube-klipp. Jag vet, det är lite lamt och det ska definitivt inte bli en vana. Men detta är ett klipp som innehåller många roliga detaljer och som brukar avsluta min dag ifall det har blivit för få skratt.

1.    Det är lite kul att hon faller två gånger, men bara lite.
2.    Jag försöker varje gång att räkna hur många gånger hon vacklar med vristerna i andra fallet, men det går inte! Det är sjukt många gånger!!
3.    Det borde inte vara fysiskt möjligt!
4.    0:38 kommer ett pipande skrattljud som återkommer regelbundet. Sjukt kul!
5.    0:43 släpper ena programledaren ansträngningen att försöka hålla tillbaka skrattet.
6.    Det antagligen roligaste, 1:05 kommer det pipande skrattet tillbaka med full kraft och låter som en katt under ett astmaanfall.





Dagens insikt: Det finns en poäng i att ha en GP-prenumeration. Nu hade jag kunnat dra upp en massa argument om hur det viktigt det är att man håller sig uppdaterad om världssituationen (vilket idag inte behöver göras i pappersform), men jag har upptäckt ett område där tidningspapper fyller en än större roll. Tidningspapper är fullständigt ovärderligt när det gäller att torka skor/stövlar. Igår natt när jag kom hem efter att ha traskat i 50 cm slask (det kändes som att allt världens vatten hade samlats i en oklar konsistens mellan spårvagnshållplatsen och min säng) tog jag första bästa regnskogsark och tryckte ner i stövlarna. Men idag var resultatet inte helt efter önskemål. Göteborgs Postens ark äger i uppsugningsförmåga.
2009-02-22 @ 22:04:24 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0