En sjukt bra blogg

Spår av familjen B


Jag är definitivt den mest normala medlemmen i familj. Bilden nedan demonstrerar hur det såg ut vid bordet efter att min familj ätit ute på en restaurang. Det som syns är alltså en daglig dos av ögondroppar som har smält fast på bordet tillsammans med stearinet från ljuset. Min bror fick för sig att han har fått dålig syn och att ögonen var torra, en blinkning senare har mamma åtgärdat problemet genom att offentligt, inför 25 personer som försöker äta föda de investerat i, vidga min brors ögon (det ser ändå ganska groteskt ut ) och spruta in ett antal droppar. Detta resulterade inte bara i mentala men för de övriga restauranggästerna, utan också fysiska spår i form av defekta matbord. Det är inte speciellt svårt att framstå som den lugna och rationella personen i min släkten.


2009-08-20 @ 23:54:11 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0