En sjukt bra blogg

Praktikstart

Imorgon rullar allt igång. Jag ska vara på en och samma plats i 8 timmar per dag, jag kommer ha uppgifter och få dricka kaffe ur automaten. Klockan kommer ringa alla dagar mellan måndag och fredag, men vet in, det kommer vara helt fantastiskt skönt. Jag kommer få göra någonting vettigt. Alla böcker som lästs, problem som har analyserat och sedan resulterat i en inlämning på 8 sidor, ett betyg och därefter arkivering i någon utav mina dammiga pärmar, det är kul. Men tänk att få läsa böcker, fungera ut en lösning på ett problem och faktiskt TESTA denna och sedan få ett resultat, inte i form av ett betyg, utan ett faktiskt resultat. Jag ska ge järnet, helvete vad bra jag ska vara. Världen - nu kommer jag!


2009-08-31 @ 13:46:48 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0