En sjukt bra blogg

Vikt(igt)

Sedan jag har kommit hem har jag upprepade gånger fått höra att jag blivit mindre. Jag har avfärdat påståendena med att jag bara har slappa kläder på mig, jag har ju ändå bara varit borta i två veckor. Idag, under min och D:s sedvanliga brottningsmatch, märkte jag dock en klar prestationsförsämring från min sida. Jag kunde inte ta mig ur hans grepp!! Inte alls. Jag var inte ens i närheten av att göra det. Skandal! Framöver blir det choklad för att återfå kilona och sedan träning med protinkost. Tills dess får jag försöka övertala honom om att övergå till mindre fysiska aktiviteter, Fifa-spelade till exempel.





Stora kläder är bra. Orup är dock inte lika bra, inte ens i stora kläder.
2009-04-07 @ 19:48:32 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: David

som att du någonsin haft en chans:P

2009-04-08 @ 14:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0