En sjukt bra blogg

Pip

Under dagens föreläsningen tjöt det ett monotont, gällt ljud. Ljudet var väldigt likt en äldre vattenkokare som placerades på spisen och som sedan tjöt när vattnet var kokande. Jag hade lite svårt att fokusera på utvärderingsfilosofi med ett tinitus-ljud cirkulerandes runt mig och mitt kaffesug gjorde inte saken bättre. Tillslut får en tjej i klassen ett bryt och frågar om det bara är hon som hör ljudet. Underbara människa! Efter att läraren uppmärksammats på lätet från helvetet tappade även hon koncentrationen och vi fick byta sal.

Dagens insikt: Jag är verkligen tacksam över att jag inte har tinitus. Mina öron skall fortsätta att vårdas med öronproppar under konserter och spelningar.



Johan och "Pipen" från Bolibompa.
2009-04-15 @ 16:20:19 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0