En sjukt bra blogg

Penningtvätt

Jag surfade precis in på offentligajobb.se, sidan där jag efter avslutad examen kommer få tillbringa mina vakna timmar. Jag började förbereda mig mentalt för att lägga in mitt liv i deras databas då jag fann en fantastiskt rolig annons. Länsstyrelsen i Västragötaland önskar en handläggare i tillsyn mot penningtvätt. "Meriterande är erfarenhet av och god insikt i arbete mot penningtvätt." Meningen är som gjord för att dra till sig komiska ansökningsbrev där man entusiastiskt berättar om sin breda erfarenhet och praktiska sådana inom penningstvätt. Ska jag ansöka? Ingenting slår dock min och en väns planerade ansökan till Batterilagret där vi i ett brev ingående skulle berätta om att vi är positiv, har mycket energi och känner oss laddad att börja arbeta hos dem.


2009-04-13 @ 15:38:05 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0