En sjukt bra blogg

Nördighet

Nu har jag fått igång min glöd igen. Nu jävlar ska jag förändra världen. Som alltid när jag har mina rus (endast lagliga sådana) går jag in väldigt starkt, nu (kl 22.40 en torsdagskväll, möjligheterna är begränsade) innebär det att jag har laddat ner en världskarta som visar korruptionsnivån i alla länder och lagt denna som skrivbordsunderlägg. Inte en jättepepp syn, men ack så sporrande att aktivera sig igen. Kvällens aktiviteter bestod i att dricka vin, äta efterätt och (för vissa) ännu mer efterätt. Trevligt värre! Sällskapet gjorde det möjligt för mig att samla på mig en del information om Kina, vars situation med korruption, relation till staten, klimat och välfärdssystem jag jämfört med Tanzanias. Allt för att hitta en förklaring till länder utveckling och outveckling. Mycket intressant! Nu återstår det bara att sätta sig in tokigt i skrivning av projektansökan och allt där omkring.

Världen - förbered dig på en förändring!



Mitt nya skrivbordsunderlägg!
2009-04-15 @ 22:53:04 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Catarina

Men... Norge?? Nu blev jag chockad, står det så illa till i vårt broder/systerland i väster. Du får berätta allt när vi ses! Förändra världen är jag för iallafall.

Stor kram!

2009-04-16 @ 16:16:14
Postat av: Anonym

Ja, jag är också väldigt förvånad över Norge! De ligger i samma liga som Tyskland, GB och USA. Mycket konstigt!

2009-04-16 @ 22:04:17
Postat av: Jenny

Ja, jag är också väldigt förvånad över Norge! De ligger i samma liga som Tyskland, GB och USA. Mycket konstigt!

2009-04-16 @ 22:06:09
URL: http://ensjuktbra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0