En sjukt bra blogg

CSN-lycka

Dagens lycka är utan tvekan CSN-slantarna som 24.00 trillade in på kontot. Min mage skrek sushi, min plånbok nekade inte.





Dagens instinktiva nej-känsla var den här boken. Räcker det inte med alla strukturer, måste även bokförlagen bidra med extra hushållsarbete för kvinnan?



Dagens roligaste var tjejen som inte hade täckning på sin mobiltelefon....



...här, i BRUNNSPARKEN! - Du, jag hör dig lite dåligt nu. Jag har ingen täckning, jag måste gå undan lite. Om man inte har teckning i centrala Göteborg, vart har man då täckning?
2009-04-24 @ 15:42:50 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Carolina F

Jenny.. det kan ju vara så att hon hade täckning men ingen teckning..... hmmmm....

2009-04-24 @ 18:19:57
Postat av: Jenny

Hahaha, fan...jag kan inte ens kontra på något snyggt sätt ;) Bäst att ändra!

2009-04-24 @ 19:51:47
URL: http://ensjuktbra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0